پزشکی چینی اصطلاحا نفریت مزمن را اصلاح می کند

جمعه 13 بهمن 1396
ن : lafee

پزشکی چینی اصطلاحا نفریت مزمن را اصلاح می کند

نفریت مزمن شایع ترین بیماری کلیوی کلیه است و همچنین عامل اصلی اوره است. با توجه به پیشرفت آهسته و طولانی مدت، مردم اغلب بی اطلاع هستند که آنها دارای نفریت مزمن هستند. طب چینی همچنین می تواند نفریت مزمن را به جز پزشکی غربی درمان کند.

در حال حاضر، بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به نفریت مزمن منعکس شده است که وضعیت آنها دوباره عود می شود، گرچه آنها داروهای غربی را دریافت می کنند و سپس آنها می خواهند درمان طب چینی را برای کمک به مقابله با عوارض جانبی داروهای غربی و کاهش میزان وقوع آن ها، دریافت کنند.

درمان پریشانی مزمن در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، درمان طب چینی است. داروهای چینی در دراز مدت دارای بهترین اثر درمانی هستند اما تأثیرات آهسته ای دارند. ما طب سنتی چینی، درمان ویژه و بازرسی ویژه داریم. پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما دریافتند که علت اصلی بیماری کلیوی آلودگی خون است، بنابراین درمان ما بر حذف سموم و پسماندهای انباشته شده و تصفیه خون متمرکز است. به همین دلیل است که بیماران مبتلا به نفریت مزمن، انتخاب دارو طب چینی را برای تصحیح پروتئینوری یا هر گونه علائمی در نفریت ترجیح می دهند.

چرا بیمارستان پکن Tongshantang اثر زیبایی دارد؟ مهمترین دلیل این است که بیمارستان کشف علت اصلی التهاب مزمن کلیه، یعنی انباشت مواد اضافی در بدن است که موجب التهاب مزمن کلیه می شود.

درمان طب سنتی چینی ما به عنوان داروهای تجویزی ساده نیست، بلکه درمان سیستماتیک با توجه به وضعیت بیمار است. این درمان ها با اکتشاف و اصلاح مداوم، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، و ایمونوتراپی و غیره ساخته شده است.

آیا نفریت مزمن مکرر را تجربه کرده اید و به دنبال درمان جایگزین هستید؟ اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طب چینی بدست آورید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در آن بنویسید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/6005.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پزشکی چینی اصطلاحا نفریت مزمن را اصلاح می کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.